IDEA FROM AQUARIUM (Arya)

 





Now in my apartment I have one small aquarium. This aquarium has 5 medaka fish, 2 kawanina, 1 mudsnail and 3 P hysa acuta . Not just animal but I put two plants here. This aquarium looks so nice at first as the plant very lush But after I put kawanina and Physa they started to eat my plant. Now the plant starts to bare as the leaves eaten by them and they also decompose the leaves. Well, it makes me think, this creature can enhance the nutrient release also nutrient cycle but very good to control the weed. Is it will harmful for paddy? I think no, as in my aquarium only have two types of plant. First plant is broad leaves and second like pine, but they only eat broad leaves. So, Physa and Kawanina is very good snails same as mudsnail.


今私のアパートには小さな水族館が1つあります。 この水族館には、メダカ5匹、カワニナ2匹、タニシ1匹、カワニナ3匹がいます。 動物だけでなく、ここに2つの植物を置きました。 この水族館は、植物がとても青々と茂っているので、最初はとても素敵に見えますが、カワニナとフィサを入れた後、彼らは私の植物を食べ始めました。 今、植物は葉が彼らによって食べられるにつれて裸になり始め、彼らはまた葉を分解します。 まあ、それは私に思わせます、この生き物は栄養素の放出も栄養素のサイクルを高めることができますが、雑草を制御するのに非常に良いです。 水田に害はありますか? 私の水族館には2種類の植物しかないので、いいえと思います。 最初の植物は広葉樹で、2番目は松のようですが、彼らは広葉樹しか食べません。 ですから、フィサとカワニナはタニシと同じようにとても良いカタツムリです

コメント

このブログの人気の投稿

HAZARD VS. RISK-BASED APPROACHES TO PROTECTING HEALTH (ERNEST)

Locust as a source of food and feed (Rahima)

Full vaccination(Sagae)