Mao : Pruning of plants

I am at home towen now.There are some plants in my home towen garden, and I pruned them today.Pruning a plant is the work of trimming the leaves and branches of a plant that has grown carelessly.I helped a little as a help, and then I did other support. When the plants became beautiful, the garden became beautiful, and the scenery became very good.When Pruning the plants brought out many insects in the plants.Weeding was also carried out at the same time, so many hidden creatures appeared in the garden.I can hear insects very well. Thank you for the reading. 今私は実家にいます。実家の庭には植木がいくつかあり、今日は植木の剪定をしました。植木の剪定とは、無造作に伸びてしまった植木の葉や枝を整える作業のことです。私は手伝いとして少しだけ手伝い、あとは他のサポートを行いました。植木が綺麗になると庭もきれいになり、景観がとても良くなりました。植木の剪定をしたことで植木の中にいた虫たちがたくさんでてきました。また、草取りも同時に行ったので庭には隠れていた生き物がたくさんでてきました。虫の鳴き声がとてもよく聞こえます。 Writer Mao Onodera

コメント

このブログの人気の投稿

HAZARD VS. RISK-BASED APPROACHES TO PROTECTING HEALTH (ERNEST)

Locust as a source of food and feed (Rahima)

Full vaccination(Sagae)