Today's lecture.(Mao)

Good evening. I'm sorry for being a day late even though I was in charge yesterday.

Today, I was introduced to Indonesia by two Indonesian students in the class of the International Expansion Program.The first surprise is that Indonesia has more than 13,000 islands.There are many people who travel to famous Indonesian islands in Japan, but I didn't know there were so many islands.In addition, the natural environment and characteristics of each island are different, and I was especially shocked by Komodo Dragon.After I was introduced, I introduced my hometown.However, I couldn't explain my hometown in detail, so I wanted to know my hometown well.


こんばんは。担当の日が昨日だったのに1日遅れてしまいすみません。

私は今日、国際展開プログラムの授業でインドネシアの学生ふたりからインドネシアについて紹介してもらいました。まずはじめに驚いたのは、インドネシアには1万3000以上の島があるということです。日本でもインドネシアの有名な島に旅行に行く人はよくいますが、こんなに沢山の島があることを知りませんでした。また、島によって自然環境や特徴が異なり、特にコモドトラゴンに衝撃を受けました。一通り紹介をして頂いた後、自分の出身地の紹介をしました。しかし、自分の出身地について詳しく説明することが出来なかったので出身地についてよく知っていきたいと思いました。

Thank you for the reading.

writer:Mao


더보기

コメント

このブログの人気の投稿

HAZARD VS. RISK-BASED APPROACHES TO PROTECTING HEALTH (ERNEST)

Locust as a source of food and feed (Rahima)

Full vaccination(Sagae)